fredag 14. mars 2008

HUfuff....

I DAG har jeg fått mitt FØRSTE hull som må båres! Så da er det vell bare å ønske meg selv lykke til! Det er både typisk og veldig greit at jeg har sluppet å bårt til nå. Det som er typisk er at jeg faktisk må betale nå, noe jeg ikke har gjort tidligere! Så jeg klarte akkurat å "holde meg" til det begynte å koste noe å ha hull! Men jeg skal nok bare være gla for at det går an å repareres!

Tanna det var hull i var ei visdomstann, noe som undrer meg litt. Du sjønner det er ikke mange måneder siden den begynte å vokse frem (Føler jeg)... Jeg føler kanskje ikke jeg har stellt den nok, pusset den nok eller gitt den nok fluor, til tross for at den bare ligger bakerst i munnen å samler mat. Den er ikkje akkurat så behjelpelig når det gjelder tyggingen. For den er halv størrelse av resten av tennene!

Men visdomstenner er visst veldig dårlige. De tåler lite... Det er bare noe styr med de visstnok! Så er du en av de som enda ikkje har fått de, skal du bare nyte tiden du har igjen! Hehe...




Ellers har jeg fått meg et nytt motto: "Du skal leve som en sommerfugl på en sommerdag!" (Kommer fra en film som gikk på tv i går)


God påske!!

Ingen kommentarer: