søndag 30. desember 2007

Juleferien til nå... =)

Etter mange uker med lesing og stressing, er det endelig klart for juleferie! Deilig, tenkte jeg! Å det tenker jeg forsatt. Men det er litt rart å plutselig ikke skal ha noe å gjøre. Man har faktisk tid til å gjøre akkurat det man vil, uten å få noe form for dårlig samvittighet for ikke å lese. Det er en deilig følelse! Men samtidig er det veldig rart!

I ferien min har jeg vært på tur med Loppa, noe som ikke er så facinerende om vinteren som om sommeren! Må ærlig innrømme at jeg liker sommerføret og været mye bedre! Men hva ville vel juleferien vært uten den bilen!

Jeg har også hengt uttallige kvelder sammen med Camilla og Karoline, og det har vært helt topp! Vi har hatt det så gøy! Råneturene, filmkveldene og ikke minst alle de morsomme samtalene...

Jeg har også avlyst to avtaler og en good middag pga sykdom. Kan dere tanke dere noe verre enn å miste matlysten i romjulen?

Ellers har jeg shoppa, daffa, truffet venner, familie og rækti kost mæ...

Til tross for at jeg har det veldig fint hjemme, har gode venner, ei mor som er kjempe god til å lage mat til meg, og en far som varter meg opp med snacks og godterier, fri tilgang på bil og slipper å vaske klærne mine selv, så savner jeg faktisk leiligheten i Stavanger og alle folkene der! De er noen "kjekke" mennesker alle mann! Gleder meg til å treffe dere igjen!

Men til slutt er det bare en ting å si: Nyt livet akkurat nå, den samme dagen kommer aldri igjen!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Så sant så sant nate! Juleferie æ herli! :D