mandag 31. desember 2007

Å jeg føler med som en innbruddstyv!

I går kveld skjedde det kjipeste; Loppa ble fastlåst! Stod der på parkeringsplassen å kom mæ ikkje inn i bilen! Nøkkelen vrei seg rundt, men ingenting skjedde... Jeg prøvde å slå til døra, blåste inn varm luft, men ingenting skjedde! Det endte med at jeg gav opp, å fikk Camilla til å kjøre meg hjem!

I dag har både mamma og pappa hatt seg en tur ned for å prøve å åpne bilen, men uten hell. Men da jeg igjen ble med pappa ned for å prøve å åpne bilen begynte drastiske ting å skje! Skulle tro pappa var den drevne innbruddstyven! Med seg hadde han de merkligste pinnene med fullt av ståltrå på!

Mens jeg prøvde å få døra til å låse seg opp, stod han å fikk åpna bakvinduet, å inn i det lille hullet lå pappa å strevde! Endelig fikk han åpna bagasjerommet, etter lenge å prøvd å få åpna fordørene! Når bagasjerommet åpnet, krøp han seg inn å fikk starta bilen! Bilen så jo helt rasert ut, med setene nedlagt og ståltråd og verktøy overalt, og der stod jeg på utstilling å venta på at politiet skulle komme!

Men de kom ikkje, å bilen ble tint sånn at mi fikk åpna døra! Å då va Loppa god som vanlig, bare med et sammenknytta vindu!

Å som jeg gleder meg til sommeren!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, suns eg ser dåkk :)

Unknown sa...

Hehe.. så morrsomt! Komme ikkje øve d.. Du må ha blitt så nervøs for å polizen kom...:P

Stina sa...

Renate, Renate.. Skulle gjerne sett deg der ja.. =) og loppa lever i beste velgående?! Gleder meg til sommeren, når e kommer heim - då må mi finne på masse jilt!!=)

Gla i dæ!

Renate sa...

Hehe.. Loppa ser nok snart sine siste dager jah, så mest sannsynlig så rekke du nok ikkje ein tur te i den...
MÆN æ hlede mæ au te sommåren Stina =)