mandag 2. februar 2009

Jeg beundrer...

Det er masse som er beundringsverdig i denne verdenen!

Her er en liste over ting jeg beundrer litt ekstra:
  • Mennesker som setter andre foran seg selv hele tiden.
  • Mennesker som tørr å skille seg ut, og være fullt og helt seg selv.
  • Våren. Elsker den gode følelsen av begynnelsen på sommeren.
  • Mennesker som klarer å smile hele tiden.
  • Mennesker som sprer mye latter og glede.
  • Mennesker som ser andre.
  • Mennesker som ikke tar seg selv så høytidelig.
  • Mennesker som gir mye av seg selv.
  • Mennesker som kommer inn i et menneskes liv for å hjelpe, når resten av verden forsvinner.
  • Mennesker generelt - Vi er så ufattelig forskjellige og unike!
  • Jeg kunne nevnt mange navn her.
  • Mine venner. De er så fantastiske! Alle på sin måte.
  • Mamma. For sin godhet. Pappa. Min søster og Bror.
  • Følelsen av glede og av å bli satt pris på!
  • Vennskap.
Denne listen kunne selvfølgelig vært mye lenger, men det var det jeg kom på nå!! =)

Ingen kommentarer: